Jana Šimon, Nina Pavlin-Bernardić: Akademsko nepoštenje u pisanim radovima – uloga kontekstualnih i motivacijskih čimbenika (str. 11-38)
Izvorni znanstveni članak
Vesna Bilić: Povezanost vršnjačkih odnosa sa školskim angažmanom i uspjehom učenika (str. 39-64)
Pregledni članak
Dejana Bouillet, Monika Pažur, Sandra Antulić Majcen: Djeca u riziku socijalne isključenosti u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja: Evaluacija modela prevencije nepovoljnih razvojnih ishoda (str. 65-91)
Prethodno priopćenje
Denis Jurković, Marija Buterin Mičić: Odrednice interkulturalne osjetljivosti studenata učiteljskih studija: Doprinos multikulturalnog iskustva i sociodemografskih obilježja (str. 93-120)
Izvorni znanstveni članak
Ljerka Jukić Matić, Diana Moslavac Bičvić: Matematička kreativnost: Pregled metoda za poticanje i vrednovanje kreativnosti (str. 121-147)
Pregledni rad
Danijela Blanuša Trošelj: Odabir profesije, iskustvo tijekom rada i želja za napuštanjem posla kao dio profesionalnog identiteta odgajatelja (str. 149-173)
Izvorni znanstveni članak
Snježana Dobrota, Paula Škoko, Žana Kalenić: Stavovi roditelja o važnosti glazbeno poticajne sredine za cjeloviti razvoj djece jasličke dobi (str. 175-193)
Izvorni znanstveni članak
Lidija Nikolić, Ivana Šenk Gergorić, Marija Berać-Jozić: Mišljenja nastavnika glazbenih škola o čimbenicima uspješnosti učenika u glazbenom obrazovanju (str. 195-223)
Izvorni znanstveni članak
Koraljka Bakota, Katarina Pavičić Dokoza, Marija Žagmešter Kemfelja: Mišljenja nastavnika, stručnih suradnika i ravnatelja srednjih škola o uspješnosti provođenja inkluzivnog obrazovanja za učenike s teškoćama u razvoju (str. 225-254)
Izvorni znanstveni članak
Vesna Bjedov: Planiranje nastave hrvatskog jezika iz perspektive: Što će moji učenici sutra učiti, postići, ostvariti? (str. 255-280)
Izvorni znanstveni članak
Hadži Živorad M. Milenović, Danijela N. Vasilijević, Mladen M. Botić: Stručno usavršavanje učitelja za realizaciju nastave o prirodi i društvu prema inovativnim sustavima nastave (str. 281-307)
Izvorni znanstveni članak
Katja Kozjek Varl, Jerneja Herzog: Koliko učitelji likovne kulture u Sloveniji prate likovnu umjetnost? Analiza prema dobi i radnom stažu (str. 309-327)
Pregledni rad
Lucija Tomac: Lidija Vujičić, Petra Pejić Papak i Tatjana Devjak (ur.): Modern challenges in education (str. 331-334)
Recenzija, prikaz