| Sadržaj |
Hrčak |
| Sadržaj (str.3-3) |
hrvatski |
|
|
| Contents (str.4-4) |
engleski |
|
|
| Riječ urednika (str.5-7) |
hrvatski |
Ivana Zagorac
Uvodnik |
|
| »Obrazovanje za proturječnost i otpor«: Prilog rekonstrukciji Adornove »pedagogije« (str.11-33) |
hrvatski |
| “Education for contradiction and resistance”: A contribution to the reconstruction of Adorno’s “pedagogy” (str.11-33) |
|
Predrag Krstić
Izvorni znanstveni članak |
|
| Tema sveučilišta u Crnim bilježnicama Martina Heideggera (str.35-47) |
hrvatski |
| Topic of university in Martin Heidegger’s Black Notebooks (str.35-47) |
|
Saša Radojčić
Pregledni rad |
|
| Karakteristike demokratske školske kulture i demokratskoga školskog vođenja u osnovnim školama iz učiteljske perspektive (str.49-74) |
hrvatski |
| The characteristics of democratic school culture and democratic school management in primary schools from the teacher’s perspective (str.49-74) |
|
Monika Pažur
Izvorni znanstveni članak |
|
| Slika suvremenog odgojitelja u paradigmi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (str.75-103) |
hrvatski |
| Picture of a modern educator in the paradigm of early and preschool education (str.75-103) |
|
Željka Pintar
Pregledni rad |
|
| Međuvršnjački prijateljski odnosi u razrednom odjelu (str.105-128) |
hrvatski |
| Friend relationships among peers in the classroom (str.105-128) |
|
Ante Kolak, Ivan Markić
Izvorni znanstveni članak |
|
| Stavovi studenata nastavničkih studija prema nastavničkoj naobrazbi: Primjer dvaju zagrebačkih sveučilišta (str.129-147) |
hrvatski |
| The opinions of teacher education students towards teacher education: The example of two universities in Zagreb (str.129-147) |
|
Dunja Jurić Vukelić, Rona Bušljeta Kardum
Izvorni znanstveni članak |
|
| Dječja lektira i novi mediji (str.149-170) |
hrvatski |
| Children’s required reading and new media (str.149-170) |
|
Marinko Lazzarich, Antonia Čančar
Pregledni rad |
|
| Europska dimenzija u obrazovanju u udžbenicima geografije u hrvatskim osnovnim školama: Naučene lekcije i buduća očekivanja (str.171-192) |
|
| The European dimension in education in geography textbooks for Croatian primary schools: Lessons learned and future expectations (str.171-192) |
engleski |
Bojana Vignjević Korotaj, Jasminka Ledić, Ivana Miočić
Prethodno priopćenje |
|
| Ispitivanje interesa i zadovoljstva nastavom likovne umjetnosti kao poticaja za razvoj sposobnosti učenja ostalih nastavnih predmeta (str.193-213) |
hrvatski |
| Examining the interest in and satisfaction with fine arts teaching as an incentive to develop learning capabilities in other subjects (str.193-213) |
|
Miroslav D. Drljača, Siniša Opić, Milan Matijević
Prethodno priopćenje |
|
| Martina Kolar Billege, Sadržaj, ishodi i vrednovanje u Hrvatskome jeziku – metodički pristup (str.217-218) |
hrvatski |
| Martina Kolar Billege, Sadržaj, ishodi i vrednovanje u Hrvatskome jeziku – metodički pristup [Content, Outcomes and Evaluation in the Croatian Language – Methodological Approach] (str.217-218) |
|
Vesna Budinski
Recenzija, Prikaz slučaja |