Sadržaj |
|
Sadržaj (str. 431-431) |
|
Contents (str. 432-432) |
|
Contenu (str. 432-432) |
|
Inhalt (str. 432-432) |
|
Ostalo |
|
Uz temu: Filozofija pokretnih slika (I.) (str. 433-437) |
|
Krunoslav Lučić
Uvodnik |
|
Na rubu igrivosti: egzistencija i transcendencija u filmu eXistenZ (str. 439-456) |
|
On the Edge of Playability: Existence and Transcendence in the Movie eXistenZ (str. 456-456) |
|
Ante Jerić
Izvorni znanstveni članak |
|
Probiti spektakl: o nekim paradoksima filmske slike (str. 457-476) |
|
Rupturing the Spectacle: On Certain Paradoxes of Film Image (str. 476-476) |
|
Adrian Pelc
Izvorni znanstveni članak |
|
Filmski spektakl i kinematička kultura: filmski horor u doba slike svijeta (str. 477-498) |
|
Film Spectacle and Cinematic Culture: Film Horror in the Age of World-Image (str. 498-498) |
|
Dario Vuger
Prethodno priopćenje |
|
Film kao mišljenje: Deleuzeova »ontologija slika« (str. 499-514) |
|
The Cinema as Thinking: Deleuzeʼs “Images-Ontology” (str. 514-514) |
|
Žarko Paić
Prethodno priopćenje |
|
Građenje raspoloženja filmom kao postupak poetizacije (str. 515-541) |
|
Construction of Moods by Film as Method of Poetization (str. 541-541) |
|
Hrvoje Turković
Izvorni znanstveni članak |
|
Apstraktni film – izlagačko-doživljajna obilježja (str. 543-568) |
|
Abstract Film – Discursive and Sensory Characteristics (str. 568-568) |
|
Vanja Obad
Prethodno priopćenje |
|
Čitati Bergmanov arhiv (str. 569-584) |
|
Reading Ingmar Bergman’s Archive (str. 584-584) |
|
Janica Tomić
Prethodno priopćenje |
|
Jezik boli – između epistemološke asimetrije i biološki zadane društvenosti (str. 585-610) |
|
The Language of Pain – between the Epistemological Asymmetry and the Biologically Determined Sociability (str. 610-610) |
|
Cecilija Jurčić Katunar
Pregledni rad |
|
Humanizam i egzistencijalizam kao humanizam: Abdulah Šarčević i Jean-Paul Sartre (str. 611-632) |
|
Humanism and Existentialism as Humanism: Abdulah Šarčević and Jean-Paul Sartre (str. 632-632) |
|
Esko Muratović
Prethodno priopćenje |
|
Goran Sunajko: Estetika ružnoga (str. 633-634) |
|
Predrag Finci
Recenzija, Prikaz |
|
Ivan Markešić (ur.): Čovjek i smrt. Teološki, filozofski, bioetički i društveni pristup (str. 634-641) |
|
Odilon-Gbènoukpo Singbo
Recenzija, Prikaz |
|
Janko Mrevlje Lozar: Nietzsche kroz nihilizam (str. 641-645) |
|
Filip Martin Svibovec
Recenzija, Prikaz |
|
Katalin Cseh-Varga, Adam Czirak (ur.): Performance Art in the Second Public Sphere. Event-based Art in Late Socialist Europe (str. 645-648) |
|
Suzana Marjanić
Recenzija, Prikaz |
|
Murray Smith: Film, Art and the Third Culture. A Naturalized Aesthetics of Film (str. 648-650) |
|
Iris Vidmar Jovanović
Recenzija, Prikaz |