Metodički ogledi 50 (2/2019)

MO50 Naslovnica

Sadržaj HRČAK
• Sadržaj (str. 3–3) hrvatski
• Contents (str. 4–4) engleski
• Riječ urednika (str. 5–6) hrvatski
Ivana Zagorac
Uvodnik
• Usporedba spoznajnog i emocionalnog aspekta slušanja glazbe u glazbeno-pedagoškom kontekstu osnovne škole (str. 9–32) hrvatski
• A comparison between the cognitive and emotional aspects of music listening in the context of primary school music teaching (str. 9–32)
Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar
Izvorni znanstveni članak
• Odnos glazbenih preferencija srednjoškolaca, glazbenog obrazovanja i sociodemografskih varijabli (str. 33–58) hrvatski
• The relationship between the musical preferences of secondary school students, music education, and socio-demographic variables (str. 33–58)
Tihana Škojo
Izvorni znanstveni članak
• Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju (str. 59–76) hrvatski
• The opinions of pre-school educators towards kindergarten music activities and a self-assessment of their competencies to perform them (str. 59–76)
Snježana Dobrota
Izvorni znanstveni članak
• Stavovi učenika i učitelja o vrednovanju i ocjenjivanju u nastavi Glazbene kulture (str. 77–101) hrvatski
• Attitudes of students and teachers on evaluation and grading in the teaching of Music Culture (str. 77–101)
Amir Begić, Jasna Šulentić Begić, Valentina Šmitpeter
Izvorni znanstveni članak
• Prilog razumijevanju pedagoginje: O dispozicijama za pedagogično djelovanje (str. 105–127) hrvatski
 Who are pedagogues? On dispositions for meaningful pedagogical practice (str. 105–127)
Marija Bartulović, Barbara Kušević, Ana Širanović
Prethodno priopćenje
• Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj (str. 129–146) hrvatski
• The professional identity of French language teachers in Croatia (str. 129–146)
Rea Lujić
Izvorni znanstveni članak
• Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature (str. 147–177) hrvatski
• The characteristics of efficient professional teacher training in natural sciences subjects: A systematic overview of the literature (str. 147–177)
Ana Mirosavljević, Branko Bognar
Izvorni znanstveni članak