Sadržaj |
HRČAK |
Contents (str.3-3) |
engleski |
Ostalo |
|
Sadržaj (str.4-4) |
hrvatski |
Ostalo |
|
Editorial (str.5-5) |
engleski |
Ivana Zagorac
Uvodnik |
|
Introduction: Ethics and Values Education(str.9-10) |
engleski |
Bruno Ćurko
Uvodnik |
|
Etičko obrazovanje i moralna teorija (str.11-29) |
|
Ethical education and moral theory(str.11-29) |
engleski |
Vojko Strahovnik
Izvorni znanstveni članak |
|
Važno je ne biti iskren: Uloga humora u filozofiji i moralnom obrazovanju(str.31-48) |
|
The importance of not being earnest: The role of irreverence in philosophy and moral education(str.31-48) |
engleski |
Stephen Kekoa Miller
Izvorni znanstveni članak |
|
Iskustvena imaginacija u etičkom obrazovanju kao dio sinteze kognitivne teorije emocija i Gestalt pedagogije (str.49-65) |
|
Experiential imagining in ethical education as part of a synthesis of cognitive theory of emotion and Gestalt pedagogy (str.49-65) |
engleski |
Mateja Centa
Pregledni rad |
|
Potencijal etike vrlina u etičkom obrazovanju u Slovačkoj (str.67-84) |
|
The potential of virtue ethics in ethical education in Slovakia (str.67-84) |
engleski |
Barbora Baďurová
Stručni rad |
|
Europski projekti povezani s etičkim obrazovanjem u osnovnim i srednjim školama (str.85-107) |
|
European projects related to ethical education in primary and secondary schools (str.85-107) |
engleski |
Bruno Ćurko, Antonio Kovačević
Stručni rad |
|
Stavovi studenata učiteljskog studija o glazbenom obrazovanju – mogu li se mijenjati tijekom nastave glazbe? (str.111-136) |
|
Attitudes of students of teacher studies towards music education – do they change due to music lessons? (str.111-136) |
engleski |
Lidija Nikolić
Izvorni znanstveni članak |
|