Metodički ogledi 48 2/2018

MO 48 - naslovnica

Sadržaj HRČAK
Contents (str.3-3) engleski
Ostalo
Sadržaj (str.4-4) hrvatski
Ostalo
Editorial (str.5-5) engleski
Ivana Zagorac
Uvodnik
Introduction: Ethics and Values Education(str.9-10) engleski
Bruno Ćurko
Uvodnik
Etičko obrazovanje i moralna teorija (str.11-29)
Ethical education and moral theory(str.11-29) engleski
Vojko Strahovnik
Izvorni znanstveni članak
Važno je ne biti iskren: Uloga humora u filozofiji i moralnom obrazovanju(str.31-48)
The importance of not being earnest: The role of irreverence in philosophy and moral education(str.31-48) engleski
Stephen Kekoa Miller
Izvorni znanstveni članak
Iskustvena imaginacija u etičkom obrazovanju kao dio sinteze kognitivne teorije emocija i Gestalt pedagogije (str.49-65)
Experiential imagining in ethical education as part of a synthesis of cognitive theory of emotion and Gestalt pedagogy (str.49-65) engleski
Mateja Centa
Pregledni rad
Potencijal etike vrlina u etičkom obrazovanju u Slovačkoj (str.67-84)
The potential of virtue ethics in ethical education in Slovakia (str.67-84) engleski
Barbora Baďurová
Stručni rad
Europski projekti povezani s etičkim obrazovanjem u osnovnim i srednjim školama (str.85-107)
European projects related to ethical education in primary and secondary schools (str.85-107) engleski
Bruno Ćurko, Antonio Kovačević
Stručni rad
Stavovi studenata učiteljskog studija o glazbenom obrazovanju – mogu li se mijenjati tijekom nastave glazbe? (str.111-136)
Attitudes of students of teacher studies towards music education – do they change due to music lessons? (str.111-136) engleski
Lidija Nikolić
Izvorni znanstveni članak