Riječ urednika
Milan Polić
STUDIJE
(Zlo)upotreba darovitih. Kratki ogled o odgovornosti darovitih i njihovih odgajatelja (str. 9-18)
The (ab)use of the gifted. A short review of the responsibility of the gifted and their teachers
Dževdet Hadžiselimović
O životu Ruđera Boškovića, njegovu znanstvenom i filozofskom radu (str. 19-36)
On the life of Ruđer Bošković, his scientific and philosophical work
Vladimir Kadum
Supervizija – oblik podrške profesionalcima (str. 37-48)
Supervision – a form of support to professionals
Sunčana Kusturin
Čitanje filozofskih tekstova (str. 49-59)
Reading philosophical texts
Josip Mužić
Psiholingvistički pogled na početno opismenjavanje (str. 61-76)
Psycho-linguistic view on teaching initial literacy
Lucija Puljak
Status psihologije u medijima u Hrvatskoj i zapreke komunikaciji između znanosti i javnosti (str. 77-91)
The status of psychology in the media in Croatia and the obstacles in communication between science and the public
Joško Sindik
Nova višejezičnost i učenje stranih jezika kao dio jezične politike (str. 93-103)
New multilingualism and learning foreign languages as part of language policy
Damir Velički