Sadržaj |
HRČAK |
SADRŽAJ (str.3-3) |
hrvatski |
Ostalo |
|
CONTENTS (str.4-4) |
engleski |
Ostalo |
|
Riječ urednika (str.5-6) |
hrvatski |
Ivana Zagorac
Uvodnik |
|
Filozofija odgoja i odgojna uloga pričanja priča o kršenju ljudskih prava (str.9-21) |
hrvatski |
Philosophy of education and the educational role of storytelling concerning the violation of human rights (str.9-21) |
|
Milena Radovan Burja
Pregledni rad |
|
Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika (str.23-38) |
hrvatski |
Teachers’ job satisfaction, work motivation, and encouragement of competences among pupils (str.23-38) |
|
Edita Borić
Prethodno priopćenje |
|
Stavovi o glazbenom obrazovanju kao čimbenik glazbenog obrazovanja budućih učitelja (str.39-55) |
hrvatski |
Attitudes about music education as a factor of music education for future primary school teachers (str.39-55) |
|
Lidija Nikolić
Pregledni rad |
|
Interkulturalni sadržaji kao polazište nastave glazbe u europskim općeobrazovnim školama (str.57-84) |
hrvatski |
Intercultural contents as a foundation of teaching music in European general education schools (str.57-84) |
|
Amir Begić, Jasna Šulentić Begić
Pregledni rad |
|
»Sreća je kad tata i ja igramo nogomet« ili o dječjem izricanju emocija (str.85-106) |
hrvatski |
“Happiness is when Dad and I play football” – Children’s talk about emotions (str.85-106) |
|
Jelena Vignjević, Matea Brandt
Stručni rad |