Ivana Zagorac: Riječ urednika (str. 7-8)
Uvodnik
Matea Subotić, Aleksandra Golubović: Ključni aspekti promišljanja o odgoju u filozofiji Johna Deweya (str. 11-33)
Pregledni rad
Josip Guć: Sokratska autonomija i sofistička manipulacija u moralnom odgoju (str. 35-54)
Izvorni znanstveni članak
Michael Antolović, Slobodan Sadžakov: Pogled unazad: »Bolonjsko sveučilište« i perspektive visokog obrazovanja u Srbiji na početku 21. stoljeća (str. 55-76)
Pregledni rad
Haris Cerić, Elmana Cerić: Stripozofija za djecu: Istraženi život u učionici (str. 77-99)
Izvorni znanstveni članak
Luka Ostojić: Politika nastave književnosti na prijelazu iz SFR Jugoslavije u Republiku Hrvatsku (str. 101-125)
Izvorni znanstveni članak
Snježana Dubovicki, Emerik Munjiza: Školska arhitektura tradicionalne škole i njezina implementacija u didaktičko-metodičku organizaciju nastave (str. 127-151)
Prethodno priopćenje
Tomislav Topolovčan: Medijska didaktika: jučer, danas, sutra. Anatomija discipline, povijest i recentni trendovi (str. 153-178)
Pregledni rad
Renata Burai, Ivan Burić, Rona Bušljeta Kardum: Kompetencije školskih ravnatelja: Primjer Republike Hrvatske (str. 179-201)
Izvorni znanstveni članak
Željka Knežević, Ana Šenjug Krleža, Ana Petravić: Razvoj višejezične kompetencije učenika u osnovnoškolskom obrazovanju iz perspektive učitelja jezika, stručnih suradnika i ravnatelja (str. 203-228)
Izvorni znanstveni članak
Jelena Blašković Galeković: Samoprocjena razine zadovoljstva i samopouzdanja u pjevačkim aktivnostima budućih odgojitelja i učitelja (str. 229-255)
Izvorni znanstveni članak
Iva Buchberger: Konstrukcija i validacija Upitnika o poučavanju za kritičko mišljenje: Preliminarno istraživanje (str. 257-285)
Prethodno priopćenje
Jan Defrančeski: Elmana Cerić, Haris Cerić: Strip kao medij filozofske poruke: stripozofski pristup nastavi filozofije (str. 289-292)
Recenzija, prikaz