SADRŽAJ |
HRČAK |
Sadržaj (str. 3-3) |
hrvatski |
Ostalo |
|
Contents (str. 4-4) |
engleski |
Ostalo |
|
Riječ urednika (str. 5-6) |
hrvatski |
Ivana Zagorac
Uvodnik |
|
Vrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive (str. 7-31) |
hrvatski |
Educational values and teacher’s identity from students, parents and teachers’ perspective (str. 7-31) |
|
Marina Diković, Marlena Plavšić
Izvorni znanstveni članak |
|
Demokratsko školsko vođenje: analiza dosadašnjih istraživanja i otvorena pitanja (str. 33-60) |
hrvatski |
Democratic school leadership: Analysis of current researches and open issues (str. 33-60) |
|
Monika Pažur, Vesna Kovač
Pregledni rad |
|
Društvene transformacije i pedagoške interpretacije poželjnog odgoja (str. 61-80) |
hrvatski |
Social transformations and pedagogical interpretations of the preferred education (str. 61-80) |
|
Željka Pintar
Pregledni rad |
|
Divergentno mišljenje u procesu suvremenoga odgoja i obrazovanja (str. 81-98) |
hrvatski |
Divergent thinking in the process of modern education (str. 81-98) |
|
Sandra Kadum
Pregledni rad |
|
Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu se odvija učenje (str. 99-120) |
hrvatski |
Students’ attitudes about the museum as a learning environment (str. 99-120) |
|
Dubravka Kuščević, Marija Brajčić, Zvonimira Talijan
Izvorni znanstveni članak |
|
Percipirani dobici u nedaćama oboljenja/invaliditeta: edukacijom do lakšeg suočavanja i bolje podrške (str. 121-147) |
hrvatski |
Perceived benefits in ailment/disability: Easier coping and better support with education (str. 121-147) |
|
Barbara Stamenković Tadić
Izvorni znanstveni članak |
|
Pitanja koja nastavnici engleskog kao stranog jezika postavljaju u nastavi (str. 149-175) |
hrvatski |
Teacher questions in EFL classrooms (str. 149-175) |
|
Kristina Vuleta, Anna Martinović
Izvorni znanstveni članak |