SADRŽAJ |
HRČAK |
SADRŽAJ (str. 3-3) |
hrvatski |
Ostalo |
|
CONTENTS (str. 4-4) |
engleski |
Ostalo |
|
Riječ urednika (str. 5-5) |
hrvatski |
Ivana Zagorac
Uvodnik |
|
Uvodnik “Suvremeno obrazovanje i ekonomski izazovi” (str. 9-10) |
hrvatski |
Tomislav Krznar
Uvodnik |
|
Distorzija vrijednosti: ekonomija i etički redukcionizam (str. 11-26) |
|
The distortion of value: The economy and ethical reductionism (str. 11-26) |
engleski |
Michael George
Prethodno priopćenje |
|
Socio-ekonomski status i socijalni kapital kao čimbenici obrazovnog uspjeha na visokoškolskoj razini: primjer studenata odgojiteljskog studija (str. 27-46) |
hrvatski |
Socio-economic status and social capital as factors of educational achievements at the higher education level: Example of prospective pre-school teachers (str. 27-46) |
|
Silvia Rogošić
Izvorni znanstveni članak |
|
Propitivanje metodologija istraživanja u umjetničkom području u svjetlu odnosa umjetnika kao pojedinca i društva (str. 47-62) |
hrvatski |
A reflection on research methods in the arts in view of the relationship between the artist and society (str. 47-62) |
|
Marijana Županić Benić, Antonija Balić-Šimrak
Izvorni znanstveni članak |
|
Dječje glazbeno stvaralaštvo: stvaralački i autotelični aspekt (str. 63-83) |
hrvatski |
Child music production: A creative and autotelic aspect (str. 63-83) |
|
Blaženka Bačlija Sušić
Pregledni rad |
|
Pedagoško djelovanje Dragojle Jarnević u kontekstu idejnoga svijeta Dnevnika (str. 87-117) |
hrvatski |
Pedagogic activity of Dragojla Jarnević in the context of conceptual domain of her Diary (str. 87-117) |
|
Ivana Odža
Prethodno priopćenje |
|
Bruno Ćurko, Kritičko mišljenje u nastavi filozofije, logike i etike (str. 121-124) |
|
Bruno Ćurko, Critical thinking in teaching Philosophy, Logic, and Ethics (str. 121-124) |
engleski |
Marjan Šimenc
Recenzija, Prikaz |
|
Slobodan Sadžakov, Miloš Šumonja: Filozofija obrazovanja (str. 124-126) |
hrvatski |
Ivana Zagorac
Recenzija, Prikaz |
|