RIJEČ UREDNIKA (str. 5)
Milan Polić
STUDIJE
Petar Pavao Vergerije stariji – studia liberalia i odgoj slobodnoga čovjeka (str. 9-22)
Peter Paul Vergerio, Sr. – studia liberalia and education of a free man
Ivana Zagorac
Filozofija kao dio kulture ili njezino polazište? (str. 23-32)
Philosophy as part of culture or its starting point?
Snježan Hasnaš
Starenje i (ne)moć. U povodu 100. obljetnice rođenja Simone de Beauvoir (str. 33-45)
Old age and (dis)ability. Regarding the 100th anniversary of the birth of Simone de Beauvoir
Rajka Polić
Kako bivši studenti i studentice procjenjuju razlike između profesora i profesorica? (str. 47-69)
How do former male and female students evaluate the diversities betwen profesors of diferent genders?
Joško Sindik
Tranzicijsko društvo i stvaratelji kulture (str. 71-77)
Transitional society and creators of culture
Suzana Mihajlovska
Kraj povijesti ili nova epoha? (str. 79-85)
End of history or a new epoch?
Vladimir Jelkić
Teleološke i metodičke pretpostavke i specifičnosti glazbene terapije za djecu s autizmom u odnosu prema glazbenoj kulturi u redovitoj školi (str. 87-95)
Theleological and methodical premises and specific features of music therapy for children with authistic disorder related to teaching in regular schools
Aleksandra Kardum
Matematika je svuda oko nas. Sinopsis za radionicu u programu Korak po korak (str. 97-105)
Mathematics surrounds us. Synopsis for a workshop in a Step by step programme
Radojko Damjanović
RECENZIJE I PRIKAZI (str.109-118)
Robert J. Marzano / Debra J. Pickering /Jane E. Pollock: Nastavne strategije. Kako primijeniti devet najuspješnijih nastavnih strategija
Rona Bušljeta
Igor Miošić: Filozofija. Priručnik za nastavu filozofije, uz udžbenik Tomislava Reškovca
Dunja Marušić